Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Μιά στιγμη να σε βάλω στο κεφάλι μου να δεις τι σκέφτομαι..





Ποιο επίκαιρος από ποτέ Ισοκράτης και ας έλεγε τα λόγια της φωτογραφίας πριν από 2500 χιλιάδες χρόνια.Ίδιοι είμαστε από τότε.Τίποτα δεν άλλαξε.
Μεγάλοι καθίστε στον καναπέ σας.Όταν σκοτώσουν το παιδί σας θα βγείτε και εσύ από το κλουβί σας.Αυτά είναι τα κατασκευάσματα σας...Τώρα ποια δεν θέλουμε να είμαστε έρμαια των ονείρων σας και τον δικό σας απωθημένων.ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑ..
  • κ.Καραμανλή καλά τα καταφέρατε...συνέχισε αγόρι μου δεν κάηκε όλη η Ελλάδα(εκτός από τα κέντρα υπάρχουν και δάση..αλλά άστα για το καλοκαίρι..) και που είσαι υπάρχουν και άλλες τζαμαρίες για σπάσιμο..πάρε τηλέφωνο μερικούς δικούς σου να πάνε..
  • Κύριε Παυλόπουλε για να παρετιθήτε πρέπει και να υπάρχετε...Κύριε Χηνοφώτη μου μην τα λέω δύο φορές..
  • κ.Αλογοσκούφη ένα μεγάλο μπράβο θέλω να σας πω διότι... η μύγα δεν έχει κρέας άλλα εσείς μπορείτε να την ξεκοκαλίσετε πάντοτε και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες ...Good job man..
  • Κύριοι "ειδικοί".. ναι εσείς με τα κράνη που οι περισσότεροι έχετε στόχο τις ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ πορείες, την επόμενη φορα που θα μας βαράτε, βάλτε στο πρόσωπο μου το πρόσωπό του παιδιού σας...
  • Ξεχνάω κάποιους.Είναι από την βιασύνη...θα θυμηθώ και τους υπόλοιπους..
Το μόνο ακραίο που δεν κάνατε ακόμη είναι να επιβάλετε στρατιωτικό νόμο και να κατεβάσετε τον στρατό..τα αδέλφια μας να μπούνε και αυτοί να επιβάλουν την δημοκρατία σας μαζί με τους "ειδικούς" στις μαθητικές πορείες.ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΚΥΡΙΟΙ..ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΧΟΣ.
Τίποτα δεν δουλεύει στην Ελλάδα όταν πρέπει αλλά μόνο όταν θέλει..

Η δεξιά εικόνα αποτελεί σλογκαν σας..Τολμήστε...Συνεχίστε..Εγώ δεν θα πάρω..

Δεν σας βουτάω ποιο βαθιά στο μυαλό μου γιατί μπορεί να πνιγείτε..Εγώ να ξέρετε γνωρίζω να κολυμπάω και στα βαθιά..δεν περιμένω από εσάς




[Ολόκληρο το εξώφυλλο που έχει την πρώτη εικόνα θα το βρείτε εδώ]